صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / لایسنس نود ۳۲ در تاریخ یکشنبه 26 شهریور ۱۴۰۲

لایسنس نود ۳۲ در تاریخ یکشنبه 26 شهریور ۱۴۰۲

لایسنس نود ۳۲ در تاریخ یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲

لایسنس نود ۳۲ در تاریخ یکشنبه 26 شهریور ۱۴۰۲ کاربر گرامی توجه بفرمایید: اگر در هنگام استفاده از لایسنس آپدیت های زیر با پیام Cancel یا over used license مواجه شده اید بدان معناست که کد بیش از حد ظرفیت استفاده شده و شرکت eset لایسنس را قفل کرده. اما راهکار چیست؟ 1-منتظر پست بعدی سایت ما بمانید

لایسنس نود ۳۲ در تاریخ یکشنبه 26 شهریور ۱۴۰۲

9WMG-X49S-EFA6-R2EW-BVKM

B2H6-XF54-XFD5-2N58-KESV

APVK-XPCD-RAW4-DWWJ-CM9S

لایسنس های بالا 30 روزه هستند و در صورتی که افراد زیادی از آنها استفاده کنند توسط شرکت ESET بلاک خواهند شد.

آنتی ویروس ESET که در ایران بیشتر با نام انتی ویروس نود ۳۲ شناخته می‌شود، یکی از امن‌ترین و مشهورترین آنتی‌ویروس‌های دنیا است که در کشور اسلواکی در سال ۱۹۹۲ پا به عرصه گذاشت. برنامه ESET در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا طرفدار دارد و به ۳۰ زبان نیز در دسترس است. برنامه ESET وعده می‌دهد که رایانه شما را در مقابل انواع ویروس‌های روز دنیا، بدافزارهاها و تروجان‌ها محافظت می‌کند.

آنتی ویروس ESET یک آنتی ویروس ایمن است که در محافظت از دستگاه‌های شما در برابر بدافزارها، کلاهبرداری‌های فیشینگ، باج افزارها و سایر تهدیدات آنلاین خوب عمل می‌کند. علاوه بر این، آنتی ویروس ESET دارای برخی ویژگی‌های عالی است که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه، به شما کمک می‌کند دستگاه خود را بازیابی کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد مراقب افرادی که به Wi-Fi شما متصل می‌شوند باشید.

طبق گفته موسسه AV Test ، آنتی ویروس ESET برای هر دستگاه اندروید عالی و در هنگام تست روی ویندوز نمره کل تقریبا ۱۷/۵ را دریافت می‌کند. بنابراین قطعا یکی از بهترین آنتی ویروس‌های موجود در بازار است. با این حال، برخی از برنامه‌های آنتی ویروس وجود دارند که عملکرد کمی بهتر در ویندوز دارند، مانند آنتی ویروس AhnLab ، BullGuard و F-Secure اما آنتی ویروس ESET خیلی خوب عمل می‌کند و اگر از اندروید استفاده می‌کنید، نمی‌توانید بهتر از ESET برای محافظت از دستگاه‌های خود در برابر تهدیدات آنلاین پیدا کنید.

۱. حفاظت چند پلتفرمی

آنتی ویروس ESET حفاظت جامعی را برای ویندوز، مک، اندروید و لینوکس ارائه می‌کند؛ به این معنی که می‌توانید از طیف وسیعی از دستگاه‌ها محافظت کنید. همچنین با توجه به برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید، می‌توانید از چندین دستگاه با خرید یک لایسنس محافظت کنید. بنابراین، می‌توانید از آن بر روی لپ‌تاپ، تلفن هوشمند و تبلت خود استفاده کنید. برای مثال، لایسنس ESET NOD32 را می‌توان برای فعال کردن ESET Cyber Security یا ESET Cyber Security Pro در مک استفاده کرد. بنابراین می‌دانید که، مهم نیست از چه سیستم عامل یا دستگاهی استفاده می‌کنید، مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌های امنیتی متناسب با پلتفرم مورد استفاده خود دریافت خواهید کرد.

۲. حفاظت از باج افزار

باج افزار یکی از بدترین انواع بدافزار است. هنگامی که به صورت مخفیانه وارد دستگاه شما می‌شود، همه فایل‌های شما را رمزگذاری می‌کند و باج می‌خواهد. خلاص شدن از شر باج افزار دشوار است، به همین دلیل مهم است که تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام دهید. خوشبختانه آنتی ویروس ESET قادر است از ورود باج افزار به سیستم شما جلوگیری کند. البته، برای این‌که ۱۰۰% ایمن باشید، باید از تمامی فایل‌های مهم خود نیز نسخه پشتیبان تهیه کنید و از باز کردن پیوست‌ها یا لینک‌های ایمیل مشکوک خودداری کنید.

۳. بانکداری و حریم خصوصی

آنتی ویروس ESET وعده داده است که اطلاعات بانکی شما را ایمن نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از به خطر افتادن جزئیات پرداخت خود، به صورت آنلاین خرید کنید. این ویژگی هر زمان که از یک سایت مالی شناخته شده بازدید می‌کنید به طور خودکار فعال می‌شود. این به شما کمک می‌کند برای محافظت از داده‌های پرداخت خود، به مرورگر ایمن بروید. هنگامی که استفاده از یک مرورگر ایمن را برای یک وب‌سایت مالی انتخاب کردید، هر زمان که از آن بازدید می‌کنید به‌ طور خودکار در یک مرورگر امن باز می‌شود.

لایسنس های معتبر از آپدیت نود 32

مطالب مرتبط