صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / 6 تا از بهترین آنتی ویروس های ویندوز در سال 2022 بخش 2

6 تا از بهترین آنتی ویروس های ویندوز در سال 2022 بخش 2

6 تا از بهترین آنتی ویروس های ویندوز در سال 2022 بخش 2

6 تا از بهترین آنتی ویروس های ویندوز در سال 2022 بخش 2 اگر می خواهید بهترین آنتی ویروس Windows 10 را داشته باشید ، Kaspersky Internet Security باید اولین انتخاب شما باشد. هیچ مارک دیگر نرم افزار آنتی ویروس با رکورد تقریباً بی عیب و نقص خود در آزمایشات آزمایشگاه شخص ثالث مطابقت ندارد.

بسته ابتدایی این شرکت ، Kaspersky Anti-Virus ، تا سه رایانه شخصی ویندوزی را با 60 دلار در سال یا حداکثر پنج دستگاه با 80 دلار پوشش می دهد ، اگرچه اغلب در سال اول نصف تخفیف دریافت می کنید.

Kaspersky Anti-Virus به بسیاری از امکانات اضافی را به شما نمی دهد و برای اینکه بخواهید از امکانات بیشتر این محصول نظیر کنترل والیدین، مدیریت رمز، و فایر وال استفاده کنید باید نسخه Internet Secuirty این شرکت را خرید کنید.

اما Kaspersky Anti-Virus آنچه را که شما نیاز دارید به شما می دهد: محافظت اختصاصی در برابر رمزگذاری باج افزار ، فیلتر در برابر ایمیل های فیشینگ ، برنامه های افزودنی مرورگر برای تقویت امنیت وب و اسکنر امنیتی برای شبکه Wi-Fi خانگی شما. اما اگر نیاز به امکاناتی نظیر کنترل والدین، ضد سرقت و… دارید باید نسخه اینترنت سکیوریتی را خرید کنید.

Kaspersky Anti-Virus همچنین دارای محافظت جدیدی در برابر برنامه های جاسوسی “stalkerware” است که این شرکت در تمام محصولات آنتی ویروس خود ارائه می دهد.

6 تا از بهترین آنتی ویروس های ویندوز در سال 2022

2 – ESET Internet Security
مشخصات فنی:

بک آپ نرم افزار : خیر

فایروال : بله

حالت بازی: بله

ضد سرقت: بله

مرورگر امن: بله

مدیریت پسورد ها: خیر

بازگشت باج افزار ها: خیر

کیبورد مجازی: خیر

وی پی ان : خیر

اسکنر وای فای: بله

معایب و مزایا ESET Internet Security
دلایل خرید

+محافظت بسیار خوب

+فوق العاده سبک عملکرد سیستم

+قیمت گذاری مناسب

+نمایندگی زیاد در ایران

دلایل پرهیز

–چند ویژگی اضافی

اگر از کامپیوتر و گوشی های زیادی در بین دوستان و خانواده در اختیار دارید ESET Internet secuirty بهترین انتخاب برای شما میباشد. با خرید لایسنس نود 32 10 کاربره با قیمت کمتر از 25 دلار برای 10 کاربر می توانید تمامی دستگاه های خود را محافظت کنید.

6 تا از بهترین آنتی ویروس های ویندوز در سال 2022 بخش 2

در مقایسه با دیگر بهترین برنامه های آنتی ویروس ویندوز 10 و ویندوز 11 ، آنتی ویروس ESET Internet Security مانند یک میله داغ مسابقه خیابانی است-سبک ، ارزان ، سریع و موثر ، اما با کمی مزایای اضافی.

این نرم افزار کوچکترین تاثیری در مصرف منابع اشغال شده ندارد و بهترین ابزار برای از بین بردن بد افزار ها می باشد. ساختار قیمت گذاری منحصر به نسخه internet security سبب شده تا کابران زیادی این محصول محبوب را انتخاب کنند

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ضد سرقت این محصول است. در صورتی که لپتاپ شما توسط سارق دزدیده شد از پنل کابری می توانید سارق را کنترل کنید و از طریق وبکم او را شناسایی کنید.

آخرین اخبار از آپدیت نود 32

مطالب مرتبط